Модулът Управление на автопарка използва стандартната функционалност на Business Central за регистрация и проследяване на разходите за превозни средства и осигурява следните функционални и счетоводни функции.
Функционални характеристики:
- Регистрация и поддръжка на автомобилния парк на компанията
- Създаване и менажиране на пътни листа и пътни книжки
- Интеграция с GPS системи
- Мониторинг на важни дати на крайни срокове (валидни сертификати, застрахователни полици и др.)
- Регистрация на карти за гориво за бензиностанции
- Проследяване на информация за ежедневни пътувания и изминати километри
- Регистрация на искове, инциденти и щети по превозните средства
- Регистриране на артикули за обслужване на превозни средства и резервни части
- Известия за спешни действия - лизинг и изтичане на застраховката, смяна на масло, зимни и летни гуми и др. и отчети за превозни средства
Счетоводни характеристики:
- Интеграция с дълготрайни активи и аналитичности
- Регистрация и контрол на разходите за гориво. Въвеждане на фактури за разход на гориво на превозни средства от бензиностанции и създаване на фактури за покупка
- Проследяване и регистриране на застраховката на превозното средство. Интеграция със счетоводни журнали за дълготрайните активи
- Регистрация на разходите за обслужване на превозни средства. Автоматизирано създаване на фактури за покупка
- Месечно разпределение на горивото въз основа на нормите на разход
Можете да получите този модул с месечен абонаментен план.
Предлагаме следните опции:
- Икономичен месечен абонаментен план / Той ви дава възможност да регистрирате само 2 автомобила в модула за управление на автопарка /
- Стандартен месечен абонаментен план / Той ви дава възможност да регистрирате до 30 превозни средства в модула за управление на автопарка /
- Премиум месечен абонаментен план / Той ви дава възможност да регистрирате неограничен брой превозни средства в модула за управление на автопарка