През 2019 г. НАП, България разработи промени в Наредба № N-18 от 13.12.2006 г. за регистрация и отчитане чрез фискални устройства на продажби в търговски обекти. Промяната засяга изискванията към софтуера за управление на продажбите и новите изисквания към лицата и компаниите, които извършват продажби чрез електронен магазин.
Новите фискални изисквания в законодателството, предявиха сериозни промяни във всички софтуерни и бизнес системи за управление на продажбите, включително ERP системите - Microsoft Dynamics и LS Retail.
НАП ще следи всякакви парични плащания в реално време, прилагайки новото законодателство за касовите апарати и фискалните принтери.
Всички компании, които използват софтуер за управление на продажбите, системи за управление на бизнеса с модул за продажби (както всички ERP клиенти) - независимо дали са регистрирани по ДДС или не - трябва да декларират, че използваният от тях софтуер отговаря на нормативните изисквания. Те също трябва да променят или модифицират фискалните си устройства до 31 януари 2020 г.
От 1 февруари 2020 г. издадените фискалните отчети, следва също да съдържат данни за размера на ДДС, акциза, покупната и продажната цена на горивата във всеки касов бон, който да бъде напълно интегриран със софтуера за управление на продажбите.
Тъй като промените в Наредба 18 бяха обявени още в края на 2018 г., Navtech Group създаде специализиран екип, за да подсигури всички свои клиенти и да намери решение за справяне с това предизвикателство.