Navtech BG
 
  • Регистрирай се
  • Влез
  • Конфигуратор (0)
Няма продукти в конфигуратор.
Close
  • УСЛУГИ
    Снимка за категория Пакети за самообслужване
    Пакети за самообслужване
    Снимка за категория Пакети за внедряване
    Пакети за внедряване
    Снимка за категория Консултантски услуги
    Консултантски услуги
    Снимка за категория Пакети Доказване на концепция
    Пакети Доказване на концепция
    Снимка за категория Пакети за техническа поддръжка
    Пакети за техническа поддръжка
  • Обучения
    Снимка за категория За изтегляне
    За изтегляне
    Снимка за категория Видео
    Видео
    Снимка за категория Е-Книги
    Е-Книги
  • Приложения
    Снимка за категория AppSource
    AppSource
    Снимка за категория Локално инсталирани приложения
    Локално инсталирани приложения
  • Проекти
  • Блог
  • ЗА НАС
    • Back
    • Navtech Group
    • История на Navision
    • Методология на имплементация
    • ЧЗВ
  • Контакти
Menu
  • УСЛУГИ
    • Back
    • Пакети за самообслужване
    • Пакети за внедряване
    • Консултантски услуги
    • Пакети Доказване на концепция
    • Пакети за техническа поддръжка
  • Обучения
    • Back
    • За изтегляне
    • Видео
    • Е-Книги
  • Приложения
    • Back
    • AppSource
    • Локално инсталирани приложения
  • Проекти
  • Блог
  • ЗА НАС
    • Back
    • Navtech Group
    • История на Navision
    • Методология на имплементация
    • ЧЗВ
  • Контакти
Menu
Търси
Personal menu
(0)
Filters
  • Начало /
  • УСЛУГИ /
  • Пакети за техническа поддръжка /
  • Икономичен пакет за техническа поддръжка

Икономичен пакет за техническа поддръжка

Снимка на Икономичен пакет за техническа поддръжка
Бъди първия, който ще напише отзив за този продукт
Пакета за техническа поддръжка включва 12 различни случая за поддръжка. Атрактивният пактет включва гореща телефонна линия и различен набор от дейности за поддръжка. Всички пакети осигуряват безпроблемна работа на внедреното решение и дават гаранция на клиентите за всякакви открити проблеми и възможни грешки на потребителя.
€439
€339
- +

Системата за техническа поддръжка и горещата линия включват:

Заявка за стандартна функционалност на софтуерния продукт - екрани за информация или функции, където обяснението отнема максимум 60 минути.

Технически проблеми - грешки по време на процеса на внедряване, проблеми с принтирането,  с файлове и др.

Съобщения за грешки - обяснение на причините, довели до генериране на грешката и методите за нейното отстраняване (например пускане на заключени потребители).

Документация на всички регистрирани проблеми и предлаганите решения.

Всяка заявка за повече от 60 минути, включително бъдеща разработка, промени в настройката и др., се покриват от нашите атрактивни пакети за Услуги.

Заявка за конкретни настройки на клиента, интерфейси или разработки могат да бъдат анализирани само след съответния одит на системата (включващ и кода за разработка).

Анализ на данните на клиента (коментари в системата) - разлики в системата между отделни области, които не са свързани с отчетените софтуерни грешки, допълнителни обучения и др. са в обхвата на който и да е от пакетите за услуги.

  • Описание
  • Свържете се с нас

Системата за техническа поддръжка и горещата линия включват:

Заявка за стандартна функционалност на софтуерния продукт - екрани за информация или функции, където обяснението отнема максимум 60 минути.

Технически проблеми - грешки по време на процеса на внедряване, проблеми с принтирането,  с файлове и др.

Съобщения за грешки - обяснение на причините, довели до генериране на грешката и методите за нейното отстраняване (например пускане на заключени потребители).

Документация на всички регистрирани проблеми и предлаганите решения.

Всяка заявка за повече от 60 минути, включително бъдеща разработка, промени в настройката и др., се покриват от нашите атрактивни пакети за Услуги.

Заявка за конкретни настройки на клиента, интерфейси или разработки могат да бъдат анализирани само след съответния одит на системата (включващ и кода за разработка).

Анализ на данните на клиента (коментари в системата) - разлики в системата между отделни области, които не са свързани с отчетените софтуерни грешки, допълнителни обучения и др. са в обхвата на който и да е от пакетите за услуги.

Обслужване на клиенти

  • Navtech Group
  • Общи условия
  • Бисквитки
  • GDPR политика
  • Контакти

Моят акаунт

  • Потребителска информация
  • Поръчки

Бюлетин

Изчакване...


Follow us

  • linkedIn LinkedIn
  • youtube YouTube
  • rss RSS

Бюлетин

Изчакване...

Обслужване на клиенти

  • Navtech Group
  • Общи условия
  • Бисквитки
  • GDPR политика
  • Контакти


Follow us

  • linkedIn LinkedIn
  • youtube YouTube
  • rss RSS

Моят акаунт

  • Потребителска информация
  • Поръчки

Бюлетин

Изчакване...

Follow us

  • linkedIn LinkedIn
  • youtube YouTube
  • rss RSS

Обслужване на клиенти

  • Navtech Group
  • Общи условия
  • Бисквитки
  • GDPR политика
  • Контакти

Моят акаунт

  • Потребителска информация
  • Поръчки

Авторски права © 2021 Navtech BG. Всички права запазени.

NavBot